5:30 - 6:30
Schodzenie się dzieci w grupie łączonej, zabawy swobodne.
6:30 - 8:00
Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci, indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dzieckiem zdolnym, kontakty indywidualne z rodzicami.
Realizacja podstawy programowej
8:00 - 8:30
Zabawy i zajęcia zorganizowane.
8:30 - 8:35
Ćwiczenia poranne.
8:35 - 8:45
Przygotowanie do śniadania – czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience.
8:45 - 9:05
Śniadanie – kształtowanie nawyków higienicznych i kulturalnych oraz dbałości o zdrowie.
9:05 - 9:15
Czynności higieniczne.
9:15 - 10:15
Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o nową podstawę programową . Zabawy twórcze, ruchowe, stymulujące rozwój dzieci.
10:15 - 11:30
Pobyt na świeżym powietrzu lub zabawy ruchowe w sali- spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, gry i zabawy ruchowe. Zabawy w języku obcym nowożytnym – j. angielski.
10:30 - 11:40
Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczne i samoobsługowe.
11:40 - 12:10
Obiad – pełnienie dyżurów, kultura spożywania posiłków.
12:10 - 12:20
Czynności higieniczno-sanitarne.
12:20 - 13:00
Relaks, odpoczynek dzieci, słuchanie bajek oraz muzyki relaksacyjnej.
13:00 - 14:00
Zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela. Praca indywidualna z dziećmi – o charakterze wyrównawczo – stymulującym. Rozwijanie uzdolnień i zainteresowań dzieci- religia, zajęcia z robotyki i kodowania, zajęcia plastyczne, sensoryczne i rytmika.
14:00 - 14:15
Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczne i samoobsługowe.
14:15 - 14:40
Podwieczorek.
14:40 - 16:00
Zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze lub zabawy w sali.
16:00 - 16:30
Zabawy swobodne w grupach, rozchodzenie się dzieci do domu.